فرماندار تويسركان گفت: شهرستان تويسركان آزمونه (پايلوت) الكترونيك انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در استان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران حسن رضانيا با تأكيد بر اينكه همه فرآيندهاي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان مكانيزه انجام مي‌شود، اظهار داشت: همه زيرساخت‌هاي لازم براي حضور و مشاركت مردم براي انتخاباتي سالم و پرشور در سطح شهرستان مهيا است.
وي با بيان اينكه انتخابات الكترونيكي ضريب امنيتي حفاظتي بالاتري به انتخابات سنتي دارد افزود: مؤلفه‌هاي؛ ضريب امنيتي حفاظتي بالا، كاهش هزينه‌ها، افزايش مشاركت عمومي، استفاده بهينه از زمان و تسهيل و تسريع بخشي كار قسمتي از مزيت‌هاي كاربردي انتخابات مكانيزه محسوب مي‌شود.
فرماندار شهرستان تويسركان با اشاره به اینکه  كارگاه آموزشي انتخابات الكترونيكي به زودي برپا خواهد شد، تصریح کرد: دوره آموزشي چگونگي روند و نحوه برگزاري انتخابات با بكارگيري سيستم‌هاي مكانيزه براي همه عوامل و فعالان در ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان با حضور استادان كشوري و شهرستاني برگزار مي‌شود.
وي شركت در انتخابات حق آحاد مردم دانست و تأكيد كرد: اطلاع‌رساني در قالب بروشور، جزوه و كتابچه به منظور آگاه‌سازي و آشنايي مردم با انتخابات به صورت تمام اتوماتيك در گستره سطح شهرستان خواهد شد.
10 درصد صندوق‌هاي اخذ راي كشور مكانيزه هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.