امام جمعه اصفهان با اشاره به حضور پرشکوه مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن آن را حماسه‌ای دیگر برای مأیوس کردن بدخواهان نظام دانست.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان، سید یوسف طباطبایی‌نژاد با ارسال پیامی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است مردم مؤمن، شهید‌پرور و خداجوی استان اصفهان درود و رحمت خدا بر شما باد که با حضور پررنگ خود در راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن 1390، آغاز سی و چهارمین بهار آزادی را به حماسه‌ای دیگر تبدیل و بدخواهان نظام اسلامی را مأیوس کردید.

رحمت خدا بر شما باد که با این حضور پرشور به دشمنان نظام ثابت کردید که تحریم‌ها، تهدیدها و ترورهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل خائن نه تنها هیچ تأثیری ندارد بلکه اراده شما را در تایید، حمایت و تقویت نظام صد چندان کرده است.

اینجانب به حکم وظیفه شرعی از عموم مردم شریف، نجیب، انقلابی و ولایت مدار و شهید‌پرور اصفهان به ویژه مردم بزرگوار شهر اصفهان تشکر و قدردانی نموده، توفیق روز افزونتان را از درگاه احدیت مسئلت دارم و امیدوارم همیشه تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری‌های خردمندانه ولی امر مسلمین جهان و رهبر عزیز انقلاب اسلامی موفق و موید باشید./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.