دبير كل گروه 72 ايران اسلامي با بيان اينكه همه نگاه‌هاي جهاني به حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن دوخته شده است گفت: غربي ها تلاش مي‌ كنند حضور مردم را كمرنگ جلوه دهند، اما مردم ايران در راهپيمايي فردا،‌حماسه آفريني خواهند كرد.

مهدي فتحي زاده در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه توجه همه رسانه‌هاي خارجي به حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن معطوف شده است،‌گفت: پس از جريان فتنه 88،‌دشمنان خارجي و داخلي تلاش كردند وضعيت سياسي ايران را آشفته و مردم را ناراضي جلوه دهند، اما با بيانات روشنگرانه رهبري و پشتيباني مردم، با گذشت 2 از آن جريان دشمنان از پيگري مقاصد شوم خود بازماندند.

دبير كل گروه 72 ايران اسلامي ادامه داد: جوسازي‌هاي رسانه‌اي عليه ايران درفضاي بين‌المللي، اين ذهنيت را ايجاد كرده، كه مردم كشورمان در راهپيمايي 22 بهمن حضور چشمگيري نخواهند د اشت و اين در حالي است كه اين راهپيمايي هم با شكوه‌تر از راهپيمايي‌‌هاي 3 دهه گذشته انقلاب دنبال خواهد شد.

وي تصريح كرد: دشمنان در طي روزهاي اخير با تمام توان تلاش كرده‌اند تا با انتشار يأس و سردي در فضاي جشن‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي، مردم را از حضور در راهپيمايي 22 بهمن مايوس كنند و اين در حالي است كه ملت ايران، فردا در راهپيمايي 22 بهمن،‌حماسه ديگري را به تصوير خواهند كشيد.

اين فعال سياسي با بيان اينكه گفتمان ايران اسلامي، گفتماني جهاني و عدالت‌خواهانه است،‌اظهار داشت:‌در بررسي خيزش‌ها و قيام‌هاي منطقه خاورميانه و شمال آفريقا،‌به روشني مشهود است كه مردم اين مناطق،‌از قيام‌هاي پرشور ملت ايران و گفتمان انقلاب اسلامي الهام گرفته‌اند.

مدير كل اسبق بازرسي سازمان تامين اجتماعي افزود: گفتمان انقلاب اسلامي، توجه به رهنمودهاي دين مبين اسلام است و لذا در قيام‌هاي منطقه خاورميانه شاهد اين هستيم كه اسلام‌گرايان مورد توجه مردم قرار مي‌گيرند.

وي با بيان اينكه در طي 33 سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي، تخريب‌ها از سوي غربي‌ها عليه ايران با شدت تمام دنبال شده است،‌اظهار داشت: تخريب‌ها و تحريم‌ها عليه كشورمان،‌نه تنها ملت ايران را مايوس نكرده، بلكه هر روز بر محبوبيت ايران در فضاي بين المللي افزوده است.

دبير كل گروه 72 ايران اسلامي خاطرنشان كرد: ايران در ‌آستانه انتخابات مجلس نهم،‌مورد توجه جامعه جهاني قرار دارد،‌از اين روي همه آحاد ملت با هوشياري و بصيرت راهپيمايي 22 بهمن را آزموني براي ورود به عرصه مشاركت سياسي انتخابات مجلس مي‌دانند و فردا با حضور پرشور، برگ ديگري بر سند افتخار ايراني زمين، اضافه خواهند كرد.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار