سر كلانتر ششم پليس پايتخت از متلاشي شدن يك باند سرقت خودرو در جنوب شرق پايتخت ،طي چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عباس دانشجو سر كلانتر ششم پليس پايتخت درمصاحبه اختصاصي با خبر نگار پايگاه اطلاع رساني پليس، از انهدام يك باند سارقان سابقه دار و حرفه اي خودرو اعتراف آنان بالغ بر سرقت 8 دستگاه خودرو خبر داد.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد : در بررسي به عمل آمده يک قبضه قمه از سارقان كشف و ضبط شد و مشخص گرديد يكي از آنها مرتكب چندين فقره زورگيري شده و تعدادي شاكي نيز دارد.

وي در تشريح اين خبر گفت : در اين راستا ماموران كلانتري 159 بي سيم حين گشت زني در خيابان منصور به يك دستگاه خودرو پژو با 4 سرنشين مشكوك شدند.

سرهنگ دانشجو افزود : در استعلام به عمل آمده مشخص شد خودرو مذكور داراي سابقه سرقت از کلانتري 110 شهدا را دارد .

اين مقام مسوول ادامه داد : در اين راستا طي يك تعقيب و گريز طولاني در يك عمليات غافلگيرانه متهمان دستگير شدند .

سر كلانتر ششم پليس پايتخت با اشاره به دستگيري متهمان به نام " ايوب " معروف به " ايوب كرده ، " اميد " معروف به اميد ساتي ، عباس معروف به عباس دزده و " علي" از انتقال آنها به كلانتري خبر داد .

وي گفت : در بررسي به عمل آمده مشخص شد متهمان داراي سابقه كيفري زورگيري ، سرقت خودرو و کيف قاپي مي باشند .

سر كلانتر ششم پليس پايتخت بيان داشت : در بازجويي هاي به عمل آمده " ايوب " به همدستي فردي به نام " پيمان " در سرقت اقرار كرد كه در اين رابطه متهم مذكور نيز مورد شناسايي قرار گرفت و به دام افتاد .

سرهنگ دانشجو ادامه داد : متهمان به نام هاي "ايوب و پيمان " در بازجويي انجام شده به سرقت 8 دستگاه خودرو در محدوده جنوب شرق تهران اعتراف كردند و گفتند پس از به سرقت بردن لوازم و محتويات خودرو ها ، آنها را رها مي كردند .

اين مقام ارشد انتظامي در خاتمه با اشاره به اينكه تعدادي از شاكيان متهمان ضمن مراجعه به آگاهي ، متهمان را شناسايي كرده و از آنها اعلام شكات كردند ، از تحويل متهمان به مراجع ذي صلاح خبر داد و گفت : تحقيقات تكميلي در اين رابطه ادامه دارد . /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.