دومین همایش چشم انداز فولاد و معدن با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، میهمانان خارجی و داخلی فردا، شنبه هشتم بهمن ماه جاری، در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ همایش چشم انداز فولاد و معدن نگاهی به بازار فولاد و تولید صادرات محور دارد، بنابراین علاوه بر وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، معاونان این وزارتخانه، جمعی از نمایندگان مجلس، روسای تشكل ها و كارشناسان این حوزه نیز حضور دارند.

از جمله سخنرانان این همایش 'علی نقی مشایخی' رییس گروه مدیریت دانشكده اقتصاد دانشگاه شریف،‌'محمود اسلامیان' عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، 'حسین عبدی زاده' رییس دانشكده مهندسی و متالورژی دانشگاه تهران،‌'بهرام سبحانی' مدیر عامل شركت فولاد سیرجان و 'یحیی آل اسحاق' رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران هستند.

در دومین همایش چشم انداز فولاد و معدن مباحثی همچون بازار جهانی فولاد، نگاهی به موازنه مواد اولیه ،‌قیمت تمام شده تولید در ایران و جهان، ‌تاثیر نرخ حامل های انرژی بر تولید و همچنین پیش بینی شرایط آینده بازار از سوی مسوولان و كارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین در حاشیه این همایش، كارگاه آموزشی برای ارایه دستاوردهای مدیریتی و نمایشگاهی به منظور ارایه جدیدترین دستاوردهای صنعت فولاد و معدن، برپا خواهد شد./ق2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار