سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری وحل مشکل مردم و مطالبه‌گری از اولویت‌های رسانه ملی

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی به برنامه سازان توصیه کرد: نتایج حاصل از پیگیری‌های مطالبات مردم در رسانه منعکس شود.

آینه‌دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در دیدار با عوامل برنامه‌های مطالبه‌گری مرکز گفت: ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی در هر حوزه کاری دشوار است، اما شبکه خاوران در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از طریق ارتباط با مردم و مسئولان، پیگیر و مطالبه کننده حقوق شهروندان است تا بتواند مشکل مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه پرچم مطالبه‌گری در استان در دست رسانه ملی است گفت: البته جنس مطالبه‌گری در رسانه ملی با جنس مطالبه‌گری در فضای مجازی متفاوت است.

مدیر کل صدا و سیما خراسان جنوبی بیان کرد: مطالبه‌گری در رسانه باید به دور از جو زدگی و هیجانات حاکم بر فضای مجازی و بر اساس اهمیت ومیزان واقعیت وسطح فراگیری موضوع انجام شود. 

آینه دار گفت: صدا و سیما یک دستگاه فرهنگ ساز است و باید با توجه به امنیت روحی و روانی جامعه کار مطالبه‌گری را انجام می‌دهد به همین دلیل نحوه گفتار و پرداخت به موضوعات در رسانه با فضای مجازی متفاوت است. 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان از برنامه سازان خواست در برنامه‌های خود درخواست و مطالبات مردم حتماً مطرح شود و پیگیری‌ها و نتایج حاصل از آن نیز در برنامه‌های آتی برنامه اعلام شود. 

پرسمان، میز خبر، گفتمان، به افق مدرسه، ورزش خاوران، تلنگر در برنامه صبحانه، از جمله برنامه‌هایی است که بر اساس مطالبه گری تهیه و تولید می شود و روزانه در کنداکتور پخش قرار می‌گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.