سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشق همدلی در آذربایجان غربی

با برگزاری پویش مشق همدلی بسته‌های آموزشی و نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند آذربایجان غربی اهدا می‌شود.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه هماهنگی و معرفی دانش آموزان نیازمند برای اهدای بسته‌های آموزشی بیان کرد: شناسایی افراد نیاز‌مند از طریق آموزش و پرورش در بخش مناطق کم برخوردار برای تهیه و اهدا لوازم نوشت افزار باید انجام شود.

رضا ابراهیمی افزود: بر‌ای سازمان بسیج دانش آموزی هم مناطق دیگری در نظر گرفتیم تا اقدامات لازم را انجام دهند و در اجرای پویش مشق همدلی هم پیشنهاد‌ها و برنامه‌های لازم را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: هماهنگی لازم هم از طریق رسانه‌ها بخصوص رسانه ملی و شورای اطلاع رسانی استان برای ریز برنامه‌های پویش مشق همدلی باید انجام شود.

معاون استاندار افزود: دستگا‌های حاکمیتی و بنیاد علوی اگر آورده نقدی و غیر نقدی دارند از طریق ستاد باید مدیریت شود تا مشکلی برای افراد خارج از پوشش نهاد‌های حمایتی نداشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش وظیفه شناسایی دانش آموزان نیازمندان را بر عهده دارد و کمیته امداد امام خمینی استان کمک کار آموزش و پرورش خواهد بود بطوریکه تمام شهرستان‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرند.

علی مطهری اضافه کرد: همچنین معرفی پویش در فضای مجازی و تبلیغات محیطی و تشویق برای بازماندگان تحصیلی در بین خانواده‌های کم برخوردار نیز جزو برنامه‌های ماست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.