سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۹ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: ۷۹ هزار خانواده مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و نزدیک ۶۵ هزارنفر مستمری دریافت می‌کنند.

ملا مهدی در خصوص عملکرد کمیته امداد استان در ده ماهه سال جاری گفت: ۶۷۰ میلیارد تومان مستمری در ده ماه گذشته به مددجویان پرداخت شده است و در بخش جهیزیه تا امروز ۶۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۲ میلیارد تومان اهداکردیم.

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر ۱۰۰ سری جهیزیه با مساعدت‌های سپاه عاشورا تحویل نوعروسان می‌شود گفت: ۲۴۰سری جهیزیه توسط مراکز نیکو کاری تهیه شده و در عید مبعث نیز ۲۰۰ سری جهیزیه به شهرستان‌ها ارسال می‌شودتا به نوعروسان نیازمندان اهدا شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در بخش پرداخت وام کارگشایی و وام رهن نیز ۱۱۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی قرض الحسنه داده شد گفت: در خصوص لوازم ضروری ۲۸۰۰ دستگاه شامل (یخچال، بخاری، ابگرمکن و کولر ابی) به ارزش ۱۷ میلیارد تومان به مددجویان اهدا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اظهار داشت: به ۶۰۰ خانواده مددجو انشعاب رایگان برق تقدیم شده و ۴۷ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه و خدمات درمانی با اعتباری نزدیک به ۹ میلیارد تومان اهدا شده است.

 ملا مهدی تعداد بیماران صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد در استان را ۱۵۰۰ نفر اعلام کرد که نزدیک ۵ میلیارد تومان کمک نقدی شده است.

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۵۰ نفر بیمه روستایی دارند که نزدیک ۲ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مالی شده و برای زنان سرپرست خانوار که ۱۹۰۰ نفر هستند بیمه با اعتبار ۹۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح‌های اشتغالزایی زنان بی سرپرست برای ۶۰۰ خانم با ۲ میلیارد تومان کمک شده است تصریح کرد: ۱۴ هزار و ۳۲۰ نامه در سفر‌های استانی به ما داده شده که اعتبار ان توسط دولت محترم تامین شدو تسهیلات اعطا گردید.

مدیر کل کمیته امداد استان فرهنگ احسان و انفاق از رسالت‌های اصلی این نهاد انقلابی دانست و گفت: میزان درآمدکمیته امداد استان در بخش صدقات ۴۱ میلیارد تومان است و در بخش زکات نیز در ده ماهه گذشته ۱۶۶ میلیاردتومان در استان جمع اوری شده است که تنها نزدیک ۸ میلیارد تومان ان به مددجویان کمیته امداد می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.