رئيس كانون كارگران بازنشسته و مستمري‌بگيران سازمان تأمين‌اجتماعي، همسان‌سازي حقوق كارگران بازنشسته و مستمري‌بگير را يكي از مطالبات به حق آنان دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علي‌اصغر بيات در جمع تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی با بيان اين مطلب، گفت: همسان‌سازي حقوق كارگران بازنشسته و مستمري‌بگير تأمين‌اجتماعي را به مدت 4 سال است كه پي‌گيري مي‌كنيم واين كار براي ما مثل آرزويي است كه به حسرت تبديل شده است.

وي افزود: امنيت رواني حاكم بر سازمان تأمين‌اجتماعي محصول روي كار آمدن دولت تدبير و اميد و انتخاب مديري از بدنه اين سازمان است.

وي اظهار داشت: كانون كارگران بازنشسته و مستمري‌بگير تأمين‌اجتماعي طرح خانه اميد را به جاي مسكن مهر در دست دارد و اين طرح براي بازنشستگاني كه فاقد مسكن هستند اجرا خواهد شد.

رئيس كانون كارگران بازنشسته و مستمري‌بگير تأمين‌اجتماعي، تصريح كرد: استقلال سازمان تأمين‌اجتماعي حق ما و خط قرمز كارگران است و دغدغه جدايي درمان را از اين سازمان داريم و ادغام درمان تأمين‌اجتماعي در هر وزارتخانه‌اي را درحد مزاح مي‌دانيم.

وي گفت: مراكز درماني تأمين‌اجتماعي با پول بيمه‌شدگان اين سازمان احداث شده و جزو اموال كارگران است و ما راضي نيستيم اموال ما در هيچ كجا ادغام شود و اجازه دست‌اندازي به حقوق‌ كارگران و بيمه‌شدگان را نمي‌دهيم.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار