مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:10 هزار و 338 مستمری بگیر در این استان از خدمات تأمین اجتماعی برخوردارند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عباس نورمحمدی در آیین پیاده روی مستمری بگیران تأمین اجتماعی در آبشار یاسوج گفت: در نیمه نخست سال جاری 720 میلیارد ریال اعتبار برای مستمری بگیران این سازمان پرداخت شده است.

وی میزان پرداختی به مستمری بگیران این سازمان را ماهانه 120 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سه کانون بازنشستگی در این استان در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت به بازنشستگان خدمات رفاهی ارائه می دهند.

وی به لزوم پاسداشت خدمات 30 ساله بازنشستگان و ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و رفاهی به این قشر اشاره کرد و افزود: علاوه بر برگزاری همایش های پیاده روی ویژه بازنشستگان، تورهای سیاحتی برای این سرمایه ای اجتماعی همواره برگزار می شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه ماهانه 250 میلیارد ریال برای خدمات درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی هزینه می شود تصریح کرد: 17 میلیارد ریال از این میزان مربوط به بخش درمان های مستقیم است.

نورمحمدی هزینه های بالای تأمین اجتماعی برای خدمات رسانی به بیمه شدگان را یادآور شد و افزود: تأخیر در پرداخت مطالبات این اداره کل از سوی دستگاه های دولتی و صاحبان حرفه ها در بخش خصوصی یکی از مشکلات تأمین اجتماعی است.

وی از آمادگی تأمین اجتماعی برای اقساطی کردن بدهی آن دسته از سازمان ها،شرکت های دولتی و نیمه دولتی که توان پرداخت کامل بدهی خود را ندارد، خبر داد.

نورمحمدی اظهار کرد: 320 هزار نفر از جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد از پوشش خدمات تأمین اجتماعی برخوردارند.

در این آیین از پنج بازنشسته نمونه تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که به ویژه درزمینهٔ تربیت فرزندان و خانواده های موفق با اهدای لوح با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

در پایان راهپیمایی بازنشستگان تأمین اجتماعی که حدود 200 نفر شرکت کرده بودند، از سوی هیات ورزش های همگانی شهرستان بویراحمد به قیدقرعه به 50 نفر از شرکت کنندگان جایزه 500 هزار ریالی اهدا شد.

تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد دارای هفت شعبه دائمی، هفت شعبه اقماری و یک شعبه کارگزاری است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.