سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ارائه خدمات ایمن الکترونیکی به شهروندان توسط شهرداری‌ها

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برخورداری شهرداری آذرشهر از سیستم GIS را گام مهمی در توسعه شهری عنوان کرد و گفت: امروزه با پیشرفت فناوری، ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان ضروری است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از شهرداری آذرشهر و بررسی زیر ساخت‌های الکترونیکی شهرداری گفت: شهرداری آذرشهر با ایجاد زیر ساخت‌های لازم و بهره مندی از سیستم GIS و همچنین اتصال به شبکه فیبر نوری و همچنین نصب تجهیزات نظارتی، فعالیتی چشمگیر دارد و از شهرداری‌های پیشتاز در مدیریت هوشمند و الکترونیکی است.

سردار جلالی افزود: با توجه به تجهیز شهرداری آذرشهر به سیستم GIS، شهرداری آذرشهر اقدام بسیار مهمی را در هوشمند سازی و ارائه ایمن خدمات الکترونیکی انجام داده است و از شهرداری‌های پیشتاز در مدیریت هوشمند و الکترونیکی است.

وی تصریح کرد: برخورداری از زیر ساخت‌های الکترونیکی و هوشمند علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مردم و حذف بروکراسی اداری، نقش بسزایی در فساد ستیزی و سلامت اداری خواهد داشت.

 میثم مقدم شهردار آذرشهر  هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرداری در حوزه الکترونیک گفت: با برخورداری شهرداری از سیستم GIS ارائه خدمات اداری شهرداری به شهروندان از قبیل صدور پروانه، عوارض و خدمات شهرداری بصورت الکترونیکی و برون سپاری خواهد شد.

دراین بازدید معاون امنیتی انتظامی استانداری و همچنین مدیر کل پدافند غیر عامل استان نیز حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.