طیب جعفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری باعث رضایتمندی بیشتر مردم میشود.
او افزود: کسی که کار و مسئولیت را امانت بداند و آن را وسیله عزتمندی و سرمایه شکوفایی خویش ببیند، از کار کردن احساس رضایت و خشنودی میکند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، ادامه داد: زمانی باید از کارکرد خودمان راضی باشیم که مردم خدمت ما را لمس کرده و نسبت به اقدامات ما دیدگاه مثبت داشته باشند؛ در این صورت است که مشخص میشود ما کار خود را درست انجام دادهایم.
جعفری همچنین با تأکید بر ارائه اکثر خدمات ادارهکل به صورت الکترونیکی، گفت: با افزایش ارائه خدمات در بستر وب و عدم نیاز به حضور ارباب و رجوع به صورت فیزیکی، ضمن افزایش رضایتمندی از ارائه خدمات، روند کار نیز تسریع خواهد شد.