سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید خودروی به‌روز با استفاده از ظرفیت شرکت‌های مستقر در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی بااشاره به تولید خودروی به‌روز با استفاده از ظرفیت شرکت‌های مستقر در آذربایجان شرقی گفت: این استان صنعتی سومین قطب خودروسازی و صنایع وابسته به آن در کشورمان است.

عابدین خرّم  گفت: یکی از اصلی‌ترین نیاز‌ها در حوزه خودروسازی، خودکفایی و تولید مستقل خودرو‌های به‌روز و مطابق با استاندارد‌های روز دنیا با استفاده از ظرفیت شرکت‌های مستقر در استان است.

وی افزود: موانعی در خصوص تولید خودرو‌های باکیفیت و به روز در استان وجود دارد که با تمام توان در حال برطرف کردن آن هستیم.

خرّم با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه خودرو و صنایع وابسته را نمایان و شکوفا بکند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تبادل اطلاعات و تجارب شرکت‌هایی از نقاط مختلف کشور نیز یکی از دستاورد‌های برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز است.

خرم تولید خودرو‌های برقی را یکی از اولویت‌های خودرسازی در استان برشمرد و اضافه کرد: شرکت‌هایی در حوزه تولید خوردو‌های برقی برای آماده سازی زیرساخت‌ها با استفاده از متخصصان استانی و واردات در استان آذربایجان شرقی در حال فعالیت هستند و مدیریت ارشد استان به منظور پشتیبانی و تقویت آن‌ها در تلاش است.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه خودرو تبریز و قطعات وابسته با حضور ۱۴۰ شرکت در ۴۵ حوزه مختلف برگزار می‌شود.

سالن‌های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و فضای باز از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ مهر ماه سالجاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای فعالان و متخصصان این حوزه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.