سومین نمایشگاه توانمندی‌ها ونیازمندی‌های مجتمع مس سرچشمه در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان آغاز به کار کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان امشب درافتتاح نمایشگاه در رفسنجان گفت: ظرفیت‌هایی مانند توانمندی جوانان استان، وجود دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و نیز شرکت‌ها و ظرفیت‌های معدنی در استان می‌توانند به رفع نیاز‌های شرکت مس و شرکت‌های دیگر کمک کنند.

امیر حسن زاده بیان کرد: باید برای رفع این نیاز‌ها نمایشگاه‌های گسترده‌ای در سراسر استان برپا شود که هم توانایی جوانان و هم نیاز‌های شرکت‌ها معرفی شود و هم شرکت‌هایی که می‌توانند قطعات مورد نیاز را تولید و بومی سازی کنند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار امسال بر پایه تولید دانش بنیان است بهتر است شرکت‌ها به سمت شرکت‌های دانش بنیان بروند و به دانش بنیان‌ها اعتماد کنند و از طرفی بازدید توسط دانشجویان از ظرفیت‌های صنعتی می‌تواند به رفع نیاز‌های صنایع کمک کند.

حسن زاده عنوان کرد: در این راستا ضمن اشتغالزایی، اعتماد به نفس و نشاط در جوانان افزایش و ارتقا میابد.

او همچنین در مورد تولیدات متمع مس سرچشمه هم گفت: توانایی این مجتمع در تولید ۱۵۰ هزار تن کاتد در سال که ۴ درصد نسبت به تولید سال قبل افزایش یافته نشان می‌دهد توانایی مس خوب و مطلوب است، اما با این وجود باید این مجموعه معدنی برای توسعه پایین دستی مس و قطعه سازی‌ها بیشتر تلاش انجام شود.

برچسب ها: مس سرچشمه ، قطعه سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار