نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از انجام مراحل اداری راه اندازی کارخانه ی دوم قطعه سازی خودرو در اسدآباد خبر داد.

احداث کارخانه ی دوم قطعه سازی خودرو در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رنجبرزاده  نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای حل مشکل گردنه  اسدآباد و کاهش حوادث در طی هفته آینده جلسه ای با وزیرراه و مجمع نمایندگان غرب کشور برگزارخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دستور کار این جلسه شروع مطالعه ای برای اتصال گردنه به آزادراه همدان – کرمانشاه خواهد بود تا با احداث تونل از پیچهای خطرناک این مسیر خلاص شویم.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی  در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: در آئین نامه دولت قرار بر این بود تا آزادراه در دست احداث منطقه از مسیر سنقر طی شود اما با رایزنیهای انجام داده شده در مجلس توانستیم راه این آزادراه را بطرف اسدآباد کج کنیم.

رنجبرزاده بیان کرد: مصوبه مجلس اولی بر آیین نامه دولت است و در بحث مذکور نیز توانستیم بااتکا به همین نکته آزادراه را از دیارسیدجمال عبور دهیم

وی در رابطه با سفر هفته پیش مدیر راه روستایی کشور به اسدآباد نیز گفت: در بازدید مهندس فدایی از مسیرهای دیارسیدجمال مقررشد آسفالت چندروستای راه خاکی به وسعت 25 کیلومتر انجام شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: اداره راه استان نیز موظف شده است تا دو هفته آینده آخرین گزارش صورت وضعیت میزان عملکرد را به وزارتخانه ارائه داده تا برآورد هزینه و میزان اعتبار مورد نیاز ابلاغ شود.

رنجبرزاده به ورود قسمتی از ابزارهای کارخانه قطعه سازی خودرو و انجام مراحل اداری راه اندازی کارخانه ی دوم قطعه سازی خودرو اشاره کرد و گفت: در بحث کارخانه کاغذ نیز موارد مربوط به ما و اخذ مجوزهای لازم انجام شده و هم اکنون اقدام بخش خصوصی و مالک کارخانه باقی مانده است تااین مرکز راه اندازی شود.

انتهای  یپام/

راه اندازی کارخانه ی دوم قطعه سازی خودرو در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار