سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا :

نیرو‌های مسلح ظرفیت‌های خوبی در بخش ورزش دارند

مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا گفت: نیرو‌های مسلح ظرفیت‌های خوبی در بخش ورزش دارند و تفاهم نامه هایی برای استفاده مردم در بخش ورزش‌های همگانی به همت اداره کل ورزش و جوانان استان با نیرو‌های مسلح بسته شده است.

سرهنگ علی حیدر پناه  با تاکید بر اینکه نقش تربیت بدنی در برگزاری کلاس‌های تربیتی و اخلاقی با هدف جهاد تبیین اثرگذار بوده است گفت:در بخش زیر ساخت‌های بسیج ۷۵ سالن ورزشی در خدمت عموم مردم است و در پنج ساله هفتم آینده امید است، تعداد این سالن‌ها به ۱۲۵ برسد تا در خدمت همشهریان باشد.

وی خاطر نشان کرد: پیگیر مکانی مناسب برای فعال سازی ورزش چوگان هستیم و در عرصه صعود‌های تخصصی کهاز دیگر اقدامات ورزش استان است هر پنج شنبه یک برنامه کوه پیمایی توسط بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۳۵ هزار نفر در سامانه بسیج ورزشکاران استان ثبت نام شده اند و المپیاد دو هزار نفری دانشجویان با نام کنگره ده هزار شهید استان برگزار می‌شود که از تمامی استان‌ها در دو بخش برادران و خواهران در تمامی رشته‌ها برگزارحضور خواهند داشت.

 مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا  با تاکید بر اینکه برنامه ریزی شده تا در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی بصورت جدی انجام خواهد شدکفت: پیست موتور سواری احداث و بیش از ۳۰۰ موتور سوار در آن تمرین می‌کنند و در رشته‌های مختلف از ظرفیت عظیم بسیج در خصوص ورزش شهرستان‌ها استفاده می‌شود.

سرهنگ علی حیدر پناه  اظهار داشت: کنگره ده هزار شهید استان برنامه‌ای ملی است و برای استان موضوع و رویداد مهم فرهنگی بشمار می‌اید از طرفی باید در جهت تبیین این رویداد مهم و انعکاس ان خبرنگاران و نشریه‌های مختلف کمک حال ما خواهند بود.

برچسب ها: ورزش ، نیروهای مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.