مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خراسان شمالی گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر حدود هزار برنامه فرهنگی در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ سرهنگ امیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در استان خراسان شمالی گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان و تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده‌های این شهیدان، نشست روحانیون و ایثارگران، آموزش سبک زندگی جهادی از طریق ویدئو کنفرانس، برگزاری شب خاطره بهره برداری از ۲ یادمان شهدای گمنام و.. از برنامه‌های محوری این ایام در استان عنوان کرد.

سرهنگ امیری با بیان این که ۸۰ رزمند از استان خراسان شمالی عازم عملیات بیت المقدس بودند، اظهار کرد: از این تعداد ۵۱ نفر شهید شدند.

وی همچنین به موزه دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون با اعلام آمادگی استانداری ۶ میلیارد تومان اعتبار استانی و ۲ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای ساخت ساختمان: شامل ۳ سالن نمایش، کتابخانه، آمفی تئاتر و موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: فاز اول این طرح در مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر در حال اجراست.

انتهای پیام/ ب 

تشریح برنامه‌های سالروز آزاد سازی خرمشهر در استان خراسان شمالی

برچسب ها: نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.