نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس با حضور معاون آماد وزارت دفاع ارتش سوریه در شیراز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی سلیم معاون آماد وزارت دفاع ارتش سوریه  در گشایش نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس گفت: دفاع از خاک میهن یک حرکت انسانی است که شهداء با تقدیم خون خود از مرز‌های کشورشان دفاع کردند.

همچنین سرتیپ پاسدار ابوالقاسم علی نژاد وابسته نظامی دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سوریه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  بیان کرد: حضور نیرو‌های ایرانی در سوریه به دو دلیل کمک دولت سوریه از ایران و دوم اینکه کمک به مردم هر کشور از هر مذهب و قومی جزء آرمان‌های ما است و در هر کجای دنیا که نیاز باشد به یاری آنان می‌شتابیم.

وی تصریح کرد: ما در کشورمان ۱۷ هزار شهید در مبارزه با تروریسم تقدیم کرده ایم و ما با تروریسم‌هایی که در لباس طالبان، جبهه النصره و داعش هستند که برخورد قاطعانه‌ای داشته ایم، زیرا آنان مرتکب جنایات بیشماری از جمله کشتار هزاران نفر مردم غیر نظامی در کشور سوریه شده اند.

علی نژاد با بیان اینکه همکاری ما با کشور سوریه ادامه خواهد داشت و حضور ما در این کشور قانونی است، افزود: کشور‌هایی از جمله ترکیه و فرانسه حضور غیر قانونی در سوریه دارند که باید نسبت به خروج خود از این کشور هر چه زودتر اقدام کنند.

وابسته نظامی دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سوریه ادامه داد: امنیت سوریه امنیت ایران است، زیرا سوریه عمق استراتژیک ایران و ایران نیز عمق استراتژیک سوریه است.
انتهای پیام /ت

افتتاح نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس در شیراز با حضور معاون آماد وزارت دفاع ارتش سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار