در مراسمی از بازنشتگان نیروهای مسلح در سردشت تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح در سردشت با حضور مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی ، جمعی از مسئولان ، بازنشستگان و خانواده های آنان در سالن اجتماعات شمامی سردشت برگزار شد.

تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح در سردشت+تصاویر

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت : این آیین باهدف قدردانی از زحمات ، تلاش ، ایثار و گذشت بازنشستگان انجام می شود.

 سرهنگ محمد عدالت نمون تصریح کرد : برگزاری چنین مراسمی علاوه بر تجلیل و قدردانی زمینه ساز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است به همین منظور امسال برآن شده ایم مراسمات تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح را درسطح استان برگزار نماییم. 

 سرهنگ عدالت نمون بیان داشت : امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی های بازنشستگان، رزمندگان دیروز و همرزمان آنان که به درجه رفیع شهادت نایل و آنهایی که امروز در سنگرآنان خدمت می کنند ، هست.

 وی بااشاره به وصیت نامه حضرت امام (ره) نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در مشکلات زندگی گرفتار شوند ، افزود : بازنشستگان با مشکلات زیادی روبه رو هستند که باید به مشکلات آنان توجه و اهتمام بیشتری شود.تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح در سردشت+تصاویر

 مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی مسکن ، سواستفاده از دفترچه ها وانتقال بیمار به مراکز درمانی کشور بدون هماهنگی و حقوق پایین مستمری بگیران را ازعمده مشکلات بازنشستگان عنوان کرد و اظهار داشت : امسال برای افزایش حقوق بازنشستگان دو فرمول همسان سازی تا سقف 300 هزار تومان و 10 درصد افزایش حقوق سالانه اعمال شده است و برای ساخت مسکن نیز که تسهیلات 100 تا 150 میلیون ریالی پرداخت می شود نمی تواند جوابگوی تامین مسکن آنان باشد و برای افزایش این تسهیلات درتلاش هستیم.

 سرهنگ محمدعدالت نمون افزود : بیمارستان های نیروهای مسلح در استان جوابگوی نیاز هانیستند به همین منظور اقدام به خرید خدمت از مراکز خصوصی نموده ایم.

 سرهنگ عدالت نمون بااشاره به اینکه آذربایجان غربی ازلحاظ تخت بیمارستانی رده 29 کشوری دارد و تنها بیمارستان مجهز و درجه یک کشوری شهید عارفیان است ، گفت : به دلیل محرومیت هایی که در استان نسبت به سایر استان های دیگر وجود دارد توزیع امکانات درمانی  در استان نامناسب و نامتناسب است.

 وی همچنین بابیان اینکه در سطح استان 32 هزار نفر بازنشسته نیروهای مسلح هستند، اذعان داشت : در استان آذربایجان غربی دربخش درمان تحولات خوبی صورت گرفته  210 هزار نفر بیمه شده اند و ماهانه به طور میانگین 150 میلیارد ریال به بیمه پرداخت می شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت نیز دراین مراسم گفت : پیشمرگان مسلمان کرد ، رزمندگان و دلاور مردان عرصه جهاد وشهادت ، پیشکسوتان استقامت و ایستادگی کسانی هستند که عاشقانه و عالمانه از انقلاب دفاع کردند و مهاجرین و یاران امام (ره) را دراین منطقه یاری نمودند.

 سرهنگ مصطفی حبیبی افزود : آنان از جان و مال و همه چیز خود گذشتند که در درخت پرثمر انقلاب و اسلام رشد نماید و امسال شاهد چهل سالگی پرافتخار آن هستیم که این درسایه وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران اسلامی تجلی یافته است.

 سرهنگ حبیبی ضمن تقدیر از بازنشستگان ، مسکن ، تامین خدمات درمانی و بهداشتی ، معیشت ، استخدام و تامین شغل فرزندان را از مهمترین مشکلات و چالش های جامعه بازنشستگان شهرستان عنوان کرد و محرومیت و دوری شهرستان از مرکز را دلیل مضاعف مشکلات دانست و خواستار رسیدگی و توجه و اهتمام بیشتر به آنان شد.تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح در سردشت+تصاویر

 در پایان این مراسم از بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

         

مراسم تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح سردشت برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.