سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش به استان کرمان سفر می‌کند

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان‌های ریگان و فهرج سفر می‌کند.

 میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در خصوص برنامه سفر سجادی وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان گفت: وی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور، ابتدا عصر روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه به شهرستان ریگان سفر می‌کند.

به گفته او، مراسم استقبال از سجادی در ریگان ساعت ۱۶ انجام می‌شود که عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های شاخص، دیدار چهره به چهره با مردم در فرمانداری، دیدار با نخبگان و حضور در شورای اداری ریگان از مهم‌ترین برنامه‌های وی در سفر به این شهرستان است.  

پاریزی می‌گوید: افتتاح از مجتمع آب آشامیدنی شهر گنبکی، بازدید از جاده ریگان ـ جاسک، بازدید از سایت ساختمان اداری و بازدید از مجتمع ورزشی امام علی (ع) برخی از طرح‌های شاخصی است که قرار است با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سجادی، جمعه ۲۱ مردادماه به شهرستان فهرج سفر می‌کند که مراسم استقبال از وی ساعت ۷:۳۰ صبح انجام می‌شود.

به گفته او، عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهید صابری، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های شاخصی، چون بازدید از باغ کشاورزی و بازدیداز مجموعه ورزشی سپهبد شهید سلیمانی، دیدار چهره به چهره با مردم در فرمانداری، دیدار با نخبگان در بخشداری مرکزی و حضور در شورای اداری فهرج برخی از برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان است.

پاریزی می‌گوید: همچنین میز ارتباطات مردمی در حوزه ورزش و جوانان با حضور "بنیامین شکوه فر" معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان و "عباسعلی اکبری" مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان در روز‌های پنج شنبه ۲۰ و جمعه ۲۱مرداد ماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برپا می‌شود که هم استانی‌ها می‌توانند، مسائل و مشکلات خود را به صورت غیرحضوری از طریق شماره تلفن ۱۱۱ و حضوری با آن‌ها در میان بگذارند.

به گفته پاریزی، دیدار بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با روسای ادارات شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان کرمان از دیگر برنامه هاییست که ساعت ۱۷ روز پنج شنبه در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.