سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه های هفته کارگر در استان قزوین

۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کارگر در قزوین اجرا می‌شود.

قاسم آقاعلیخانی معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۵۰ عنوان برنامه در استان به مناسبت هفته کارگر با همکاری تشکلات کارگری و کارفرمایی، خانه کارگر، بسیج کارگری و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه برگزار می‌شود.

  سیاست اصلی ما این است که برنامه‌های هفته کارگر را به درون واحد‌های تولیدی ببریم و کارفرمایان هم با گرامیداشت این ایام، خاطرات خوشی را برای کارگران ایجاد کنند.

وی  ستاد برگزاری مراسم هفته کارگر استان تشکیل شده و تاکنون دو نشست برگزار کرده است که محوریت کار‌های آن بر تبلیغات محیطی در معابر شهری و واحد‌های تولیدی قرار دارد.

غبارروبی مزار شهدا، ارایه زیرنویس و پیام‌های مرتبط از طریق رسانه ملی، تقدیر و تکریم از خانواده شهدای کارگری، تقدیر از کارگران بازنشسته، برگزاری مراسم انس با قرآن در واحد‌های تولیدی، برگزاری جشنواره امتنان و مسابقات ورزش کارگری و دیدار با مقامات استانی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 کارکنان نمونه استان، مسوولان خانه بهداشت کارگری نمونه، کارگران ایثار نمونه، واحد‌های سلامت محور و کارگران نمونه معلول و خانم در این هفته مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

از چهارم تا یازدهم اردیبهشت ماه به نام هفته کارگر نام گذاری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.