1200 کارگر شرکت آریان فولاد تاکستان قزوین به کار برمی گردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ یک هزار و 200 کارگر شرکت آریان فولاد از شنبه هجدهم اردیبهشت ماه همزمان با هفته کارگر به کار خود بازمی گردند.

 این خبری بود که علی پرزحمت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد و گفت: اتفاق یاد شده ثمره تشکیل دومین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

 به گفته وی، حدود دو هفته پیش به دنبال بروز مشکل مالیاتی و مسدود شدن حساب شرکت آریان فولاد، تمام کارگران این شرکت به تعداد یک هزار و 200 نفر از کار بیکار شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: این امر سبب شد کارگروه ستاد تسهیل که تمام نشست های خود را در استانداری برگزار می کرد، با دستور ویژه استاندار قزوین و با حضور درافشانی معاون استاندار به عنوان نماینده وی، در محل شرکت آریان فولاد تشکیل جلسه دهد و با حضور مدیرکل امور مالیاتی و مدیرعامل این شرکت مصوبه ای را بگذراند که بر اساس آن، با تعامل میان مسئولان امر مشکل مالیاتی شرکت حل شود و تمام کارگران آن به کار خود بازگردند.

گفتنی است، شرکت آریان فولاد بویین زهرا از بزرگترین سرمایه گذاری های استان محسوب می شود که فعالیت آن به ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از کارگران منجر شده است.

انتهای پيام/

برچسب ها: خبر ، خوش صنعت ، هفته ، کارگر ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار