امام جمعه قزوین گفت: خلیج فارس جزیی جدایی ناپذیر از خاک جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: هر از چندی برخی از کشورهای عربی با تحریک امریکا، در پی تحریف نام خلیج فارس هستند و آن‌ها باید بدانند که امنیت به وجود آمده در این منطقه از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه ، با گرامیداشت هفته کارگر گفت: مسولان باید با بالا بردن کیفیت محصولات داخلی ، کاهش واردات و ایجاد اشتغال چرخ اقتصاد را بچرخانند و تورم و رکود را کاهش دهند.

حجت الاسلام و المسلمین همچنین با تبریک فرا رسیدن روز معلم افزود: شهید مطهری از جمله کسانیست  که عقل را در مقابل منطق قوی تسلیم می‌کرد و دل را با مطالب نورانی، عرفانی و قلبی تحت تأثیر قرار می داد.

 امام جمعه قزوین همچنین از مسولان خواست ادبیات خود را با ادبیات دینی ، انقلابی و دفاع مقدس هماهنگ کنند چرا که این ادبیات  برای ما هر روز عزت ،  اقتدار و افتخاری تازه آفریده است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه ریسمان برجام را ریسمانی پوسیده خواند و گفت: یک سرِ ریسمان پوسیده برجام به‌دست شیطان است و عده‌ای می‌خواهند ریسمان‌های پوسیده دیگر را مطرح کنند و آن را به برجام 1 بیفزانید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود : می خواهند مردم را با این ریسمان پوسیده در چاه ظلم، جنایت و خیانت امریکایی‌ها بفرستند و ما وظیفه داریم این معانی و خسارت‌ها را یادآوری کنیم و اگر کوتاهی کنیم مسئول هستیم.

وی اضافه کرد: که برجام تاکنون خسارت‌های زیاد مالی و سیاسی را به بار آورده و همانطور هم خسارت‌ها اضافه می‌شود و امریکایی‌ها پای خود را لای درب مذاکرات گذاشته‌اند تا در آینده و در انتخابات و سایر دوره‌ها هم امتیاز بگیرند و به ما خسارت‌های دیگر وارد کنند.
انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار