استاندار قزوین گفت: فرسودگی ماشین آلات به مهمترین معضل واحد‌های تولیدی تبدیل شده است که اگر برای باز سازی و نوسازی آن‌ها اقدام نشود با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری استان افزود: فرسودگی ماشین آلات به تولید کالای نامرغوب در جامعه منجر می‌شود و در نتیجه کالایی به بازار عرضه خواهد شد که نمی‌تواند با کالای خارجی قانونی یا قاچاق رقابت کند.

زاهدی اضافه کرد: فضایی در کشور به وجود آمده است که تلقین می‌کند کالای خارجی با کیفیت‌تر از کالای ایرانی است در حالی که خیلی اوقات اینگونه نیست.

استاندار با اشاره به بازنشستگان جامعه کارگری، گفت: دوره بازنشستگی از دشواری و گرفتاری‌های خاص خود برخوردار است و باید به امور بازنشستگان و ارتقای منزلت و جایگاه آن‌ها بیش از گذشته توجه کرد.

زاهدی همچنین با اشاره به درخواست راهپیمایی تشکل‌های کارگری،گفت:برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده دشمنان و اخلالگران درحال بررسی این درخواست هستیم و باید این حرکت گونه‌ای باشد که مشکلات کارگران در آن مطرح شده و البته قابل کنترل نیز باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این دیدار گفت: اقدامات زیادی سال گذشته برای حمایت از جامعه کارگران صورت گرفت و از تعدیل نیرو‌های واحد‌های تولیدی تا حد ممکن جلوگیری به عمل آمد.

مسعود بابایی افزود: برای بیان مشکلات و تجلیل از جایگاه کارگران درصدد دیدار کارفرمایان و کارگران در هفته کارگر با رییس جمهوری هستیم که امیدواریم گام خوبی برای حل مشکلات و بیان دیدگاه‌های جامعه کارگری استان باشد.

سیروس نصیری مدیرکل تامین اجتماعی قزوین نیز در این دیدار گفت: برای حمایت از کارگران برنامه‌های حمایتی مناسبی از کارفرمایان تنظیم شده است که از اجرای آن‌ها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با تشکل های کارگری

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار