سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام:

نیروی انتظامی با اقتدار در برابر مخلان آسایش و امنیت برخورد داشته باشد

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: نیروی انتظامی مثل همیشه و با اقتدار و بر مبنای قانون با مخلان آسایش و امنیت مردم برخورد قاطع کند و در صورت نیاز، از سپاه و بسیج در خصوص ایجاد آرامش اجتماعی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام ضمن تبریک عید سعید فطر و تشکر از ناجا به خاطر برخورد قاطع با متخلفان و هنجار شکنان در جامعه خواستار نگاه ویژه در برخورد جدی و قانونی با اراذل و اوباش از سوی دستگاه قضا و نیروی انتظامی شد.

او افزود: با وجود تقدیم این همه شهید و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی برای ایجاد امنیت، نباید اجازه داد عده‌ای به نام اراذل و اوباش امنیت را خدشه دار کنند.

در ادامه سردار شاکرمی با تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به ارائه گزارش کوتاهی از خدمات صورت گرفته‌ی سپاه در طول ماه رمضان پرداخت و اظهار داشت: کمک‌های مومنانه و توزیع غذا بین نیازمندان و کمک به مناطق محروم استان در ماه رمضان به خوبی به انجام رسید.

او بیان کرد: سپاه مثل همیشه با هوشیاری کامل، در برقراری امنیت و آرامش استان تلاش خواهد کرد.

همچنین سردار القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز عنوان کرد: با افرادی که بخواهند تحرکاتی در خصوص خدشه دار کردن امنیت اجتماعی داشته باشند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد، اکیپ‌های متعددی جهت رصد، شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش به صورت شبانه روزی فعال می‌باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.