عباس زاده گفت: از جوانان برتر شهرستان سیروان در زمینه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با حضور رحیمی مقدم فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین فریادی امام جمعه محترم شهرستان سیروان ،  تردست معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان، مروتی بخشدار مرکزی، عباس زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان و تعدادی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان ، از جوانان برتر در زمینه‌های ورزشی، علمی، هنری، تولیدی، کارآفرینی، اختراع، اجتماعی، محیط زیست و بهداشت در محل سالن جلسات فرمانداری تجلیل به عمل آمد.

عباس زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان در ابتدای این مراسم ، در خصوص نحوه انتخاب جوانان برتر گفت: جلسه‌ای با حضور روسای ادارت تشکیل گردید و در خصوص معیار‌های انتخاب بحث و تبادل نظر شد و تصمیم بر انتخاب ۱۲ جوان ۱۸ تا ۳۵ ساله گرفته شد.

او بیان کرد: امیدواریم برگزاری این گونه مراسم، در شناسایی و الگودهی به دیگر جوانان در شهرستان منجر شود و سبب ایجاد انگیزه در دیگر جوانان گردد.

حجت الاسلام و المسلمین فریادی امام جمعه شهرستان سیروان نیز در ادامه مراسم با اشاره به نقش مهم جوانان در تمامی زمینه‌ها در کشور و شهرستان اشاره کرد و گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، همین جوانان خلاق و نوآور بودند که چرخ اقتصاد، سیاست، فرهنگ، هنر، ورزش و ... را به چرخش درآوردند.

او اظهار کرد: جا دارد مسئولین استانی کمی بیشتر به زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان توجه کنند و آنچه را که شایسته جوانان است در سیروان به اجرا درآورند.

در ادامه تردست معاون امور جوانان استان نیز با تشکر از همه اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان سیروان گفت: همدل‌ترین و منسجم‌ترین ستاد در همه شهرستان‌ها در سیروان وجود دارد.

او افزود: انتخاب و تجلیل از جوانان برتر باعث هویت بخشی به آن‌ها شده و الگوی مناسبی برای سایر جوانان خواهد شد.

تردست بیان کرد: جوانان برتر شهرستان‌های استان به جشنواره ملی علی اکبر راه پیدا می‌کنند.

او همچنین نوید روز‌های بهتری در فضا‌های ورزشی شهرستان را داد.

رحیمی مقدم نیز به نقش جوانان در ترسیم آینده ایران پرداخت و گفت: مسئولین شهرستان بایستی به نیاز‌های جوانان توجه ویژه داشته باشند.

او افزود: باید در اولین فرصت گفتمانی بین این جوانان منتخب و فرماندار برگزار شود و پای درد دل و نیاز‌های این جوانان بنشینیم تا برخی از مشکلات حل شدنی آن‌ها مرتفع شود.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و جوایز از جوانان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.