با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پروژه آبرسانی به روستای داربید کرنی از توابع بخش جزمان شهرستان هلیلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، پروژه آبرسانی به روستای داربید کرنی مرکز دهستان داربید بخش جزمان شهرستان هلیلان با حضور حجت الاسلام کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  با تاکید بر اینکه تأمین آب پایدار و فشار مناسب شبکه از اهداف اصلی اجرای طرح‌های آب‌رسانی است، گفت: فقدان آب شرب پایدار از چالش‌های اصلی اهالی این روستا بود که با اجرای این پروژه این مشکل نیز برطرف شد.

او اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بالغ بر ۷ میلیارد ریال برشمرد و افزود : برای به بهره برداری رسیدن این پروژه پنج کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اجرا شده است.

در این مراسم نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین فرماندار شهرستان هلیلان با تقدیر از فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان، از اهتمام ویژه این مجموعه در راستای خدمت به جامعه هدف و بر طرف نمودن مشکل کم آبی این روستا قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است روستای داربید کرنی مرکز دهستان داربید بخش جزمان شهرستان هلیلان با تعداد ۳۲ خانوار و جمعیت ۱۸۲ نفر به فاصله ۴۰کیلومتری از مرکز شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هلیلانی
۰۱:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام. من ساکن هلیلان هستم. یک ریال از پول این پروژه رو آب و فاضلاب نداده و همش توسط بنیاد علوی بوده. چرا دروغ میگید به مردم؟