سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۷ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته گفت: آتش سوزی پراید در ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه نبش خیابان مهدوی جنب تامین اجتماعی شعبه ۳، با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و شعله‌های آتش با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او در ادامه به اعزام آتش نشانان در ساعت ۱۴ و ۱۸ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی، خیابان عباسی اشاره کرد و افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل با نشت گاز شهری در منزل مسکونی که ساکنان آن حضور نداشتند مواجه شدند و با ایمن سازی محل و همکاری با عوامل ۱۹۴ شرکت گاز، نشتی گاز رفع و از بروز حادثه و انفجار جلوگیری بعمل آمد.

قنبری با اشاره به تصادف ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و پراید با یکدیگر ساعت ۱۸ و ۲۱ دقیقه در مسیر حد فاصل سه راه تپه به سمت فرودگاه بیان داشت: این حادثه منجر به مصدوم شدن ۵ نفر از سرنشینان خودرو‌ها شد و آتش نشانان در عملیات امداد و نجات مجروحان را با استفاده از ابزار تخصصی و برش خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان آتش سوزی گاراژ در برومی ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه که به علت اتصال برق از پریز رخ داده بود و منجر به خسارت کانکس شده بود را اطفا کردند، ضمن اینکه حریق ماتیز ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه در منطقه کمپلو خیابان غزنوی که به علت اتصال برق باطری خودرو رخ داده بود با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.

او ادامه داد: خودروی نیسان اروندی در ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با پایه روشنایی برخورد کرد و ۲ سرنشین مرد ۲۳ و ۲۷ ساله خودرو مصدوم و درون اتاقک خودرو گرفتار شدند، همچنین آتش نشانان با استفاده از ابزار نجات مصدومان را خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ جهت درمان تحویل دادند.

قنبری بیان کرد: آتش نشانان در منطقه آخر آسفالت کوی ابوذر به امدادگران اورژانس ۱۱۵ در جابجایی بیمار کمک کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.