سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهری: قرارداد ویلموتس ابتدا امضا شد و بعد به هیئت رئیسه رفت

بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور درباره قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود طاهری جعفری، بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور درباره قرارداد مارک ویلموتس بلژیکی با فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: سازمان بازرسی کشور و به تبع آن، بازرسی امور ورزش و جوانان به موضوع قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ورود کرد. این موضوع در چند وقت اخیر مورد مطالبه مردم، مسئولان، نماینده‌های مجلس و رسانه‌ها بوده است.

او افزود: در نحوه انتخاب و انعقاد قرارداد این مربی ابهاماتی وجود دارد که بنابر دستور ریاست سازمان بازرسی کل کشور، موضوع به صورت خارج از نوبت در دست بررسی است. بازرسان ما در همان بررسی‌های اولیه به ابهاماتی برخورد کردند که برخی از آن‌ها به صورت کوتاه به این شرح است: سیر مراحل اساسنامه‌ای انتخاب سرمربی تیم ملی رعایت نشده است.

طاهری جعفری ادامه داد: این موضوع که در غالب یک پیشنهاد بود، باید به کمیته فنی مطرح می‌شد و سپس به تصویب هیئت رئیسه می‌رسید و سپس قرارداد منعقد می‌شد  که در مورد این قرارداد این نکته رعایت نشد و پس از عقد قرارداد به تصویب هیئت رئیسه رسیده است. در زمان مذاکره با سرمربی، پیشنهاد‌هایی با مبالغ کمتر و شرایط بهتر وجود داشته که درحال بررسی آن هستیم.


بیشتر بخوانید:

بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور در پایان گفت: با توجه به مفاد قرارداد و مدت زمان حضور سرمربی، مبالغی به صورت مازاد به او پرداخت شده که درحال بررسی آن  و اخذ توضیح از مسئولان فدراسیون هستیم که پس از آن در گزارشی اظهار نظر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.