برخی از بازیکنان پرسپولیس از زمان حضور سرخ‌ها در فینال آسیا هنوز طلب دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در سال ۲۰۱۸ با هدایت برانکو ایوانکوویچ به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، اما در بازی نهایی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

سرخ‌ها پس از حضور در فینال آسیا پاداش خوبی از AFC دریافت کردند، اما پس از گذشت ۲ سال، برخی از بازیکنان پرسپولیس از این پاداش طلب دارند و پول خود را کامل نگرفتند.

برخی از بازیکنان جوان و کادر پزشکی که به طور کامل پاداش خود را دریافت نکرده اند از این موضوع ناراحت هستند.


بیشتر بخوانید:

همچنین در گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی مشخص شد اسناد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از پاداش‌های آسیایی پرسپولیس به ثبت نرسیده و در دفاتر مالی باشگاه موجود نیست.

در این باره محمد پاشا، ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: دستور پرداخت را باید مدیرعامل داشته باشد تا پرداختی صورت بگیرد. ما فقط اجرا کننده هستیم و نمی‌توانیم تصمیم گیری کنیم. بخشی از پاداش بازیکنان جوان پرداخت شده و جزء طلب‌های آن‌ها است و می‌توانند دریافت کنند.

او افزود: دستور پرداخت با مدیرعامل وقت است و ما فقط کار پرداخت را انجام می‌دهیم. ما نمی‌توانیم تصمیم گیری کنیم. البته بی پولی هم مقصر است که نتوانستیم کامل پرداخت کنیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار