سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت و تحویل ۸۵ درصد واحد‌های سیل زده خنداب

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از ساخت و تحویل ۸۵ درصد واحد‌های سیل زده خنداب خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور سردار کریمی در روستا‌های آدشته و جاورسیان شهر ستان خنداب واحد‌های ساخته شده آسیب دیده از سیل که در قالب طرح جهاد همبستگی با مشارکت بسیج سازندگی، بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته شده اند تحویل مالکان آن‌ها شد.

سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بعد از خسارت‌هایی که سیل فروردین ۹۸ به منازل مردم در سطح استان وارد کرد و تعداد زیادی از واحد‌های مسکونی آسیب دیدند بنا بر سیاست گذاری که در استان قرار شد تعدادی ساخته شود سپاه روح الله ساخت بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی را قبول کرد که ۴۰ واحد آن سهم شهرستان خنداب است.

سردار کریمی با بیان اینکه از این ۴۰ واحد سهم شهرستان خنداب ۳۴ واحد تکمیل شده است و ۶ واحد مسکونی باقیمانده هم در آینده نزدیک تحویل خواهد شد افزود: از این ۴۰ واحد ۷ واحد مشترک با بهزیستی بوده و مابقی مشترک با کمیته امداد است.

او با اشاره به اینکه کلیه این واحد‌ها ۶۰ متری هستند و تقریبا ۹۰ میلیون تومان هزینه هر یک از این منازل شده است اضافه کرد: هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی داشته، ۱۰ میلیون تومان کمیته امداد یا بهزیستی داده و ۱۰ میلیون تومان هم بنیاد مسکن کمک کرده و مابقی را سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی قبول کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: هر واحدی تحویل دادیم تلاش کردیم که اگر نیاز است در بحث تجهیزات و امکانات منزل کمک‌هایی شود که خانواده‌ای که مستقر می‌شوند بتوانند با وضع مناسبی زندگی کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.