بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران ۶ واحد مسکن آسیب دیده از سیل در خنداب به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران با دستور امام خمینی رحمت الله علیه در شهرستان خنداب ۶ واحد مسکن آسیب دیده از سیل فروردین ماه ۹۸ در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح ۶ واحد مسکن آسیب دیده از سیل در خنداب

سرهنگ علیرضا مهدی فرمانده سپاه شهرستان خنداب در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: این مسکن‌ها بر اثر سیل فروردین سال ۹۸ آسیب دیده بودند که با همکاری سپاه شهرستان خنداب، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان ساخته شده و ارزش هر واحد ۹۰ میلیون تومان است.

سرهنگ مهدی با اشاره به اینکه این یکی از طرح‌هایی است که در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان خنداب به بهره برداری رسید افزود: بمناسبت این روز چند برنامه دیگر هم اجرا شد.

او اضافه کرد: همچنین به این مناسبت ۴ سری جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیون تومان به نیازمندان شناسایی شده در شهرستان خنداب اهدا شد.

فرمانده سپاه شهرستان خنداب بیان کرد: توزیع ۶ هزار ماسک و ۲ هزار دستکش در بین مردم هم دیگر طرحی بود که در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان اجرا شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.