سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ هزار ماسک فیلتردار به جانبازان شیمیایی اهدا شد

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تحویل ۲ هزار ماسک فیلتردار به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای توزیع بین جانبازان شیمیایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی جانبازان شیمیایی استان، ۲ هزار ماسک فیلتردار N ۹۵ به بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل داده شد.

او افزود: همچنین یک هزار ماسک فیلتردار نیز برای پلیس راهور به منظور توزیع میان ماموران پلیس که در حال فعالیت در شهر‌های خوزستان هستند در نظر گرفته شده است.

حاجی زاده اظهار داشت: این ماسک‌ها در سال‌های گذشته برای مقابله با گرد و غبار خریداری، و در انبار‌های مدیریت بحران خوزستان نگهداری می‌شد که اکنون با توجه به شرایط موجود و سرایت ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه‌های خدماتی و ... قرار داده شد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، تاکنون بیش از ۳۰ هزار ماسک به دانشگاهه‌ای علوم پزشکی تحویل داده شده است.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر روز شنبه ۱۷ اسفند به ۵ هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.