رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای اندیمشک از تامین ماسک ویژه اعضای ورزشکار بیماران تالاسمی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

مریم سهرابی رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به لزوم جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در این شهرستان گفت: با کمک کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان و رییس هیات بیماران خاص استان خوزستان در جهت کمک به ورزشکاران هیات بیماران خاص اندیمشک، ماسک فیلتر دار به آن‌ها تحویل داده شد.

او افزود: تهیه و توزیع ماسک فیلتردار بین اعضای ورزشکار این هیات با هدف رعایت بهداشت فردی در برابر ویروس کرونا انجام شده است.

سرهنگ امیر عباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح پلمب واحد‌های صنفی متخلف به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او در ادامه با اشاره به پلمپ قلیان سراها در این شهرستان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری شبکه بهداشت شهرستان و هماهنگی مرجع قضایی ۹ باب قلیان سرا را در نقاط مختلف شناسایی و پلمب کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.