سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت مراکز آموزشی غیر دولتی مسجدسلیمان در جشنواره بزرگ قرآن

مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان از حضور مدارس و موسسات آموزشی غیر دولتی در هفدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز قطب ۳ خوزستان خبر داد.

جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه‌ای با حضور مدیران و موسسان مدارس و موسسات آموزشی غیر دولتی در این شهرستان مسجدسلیمان به موضوع هفدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز قطب ۳ استان خوزستان برگزار شد.

او به نقش موسسات غیر انتفاعی در ارتقا رتبه شهرستان مسجدسلیمان در آزمون‌های نهایی از ۱۹ به ۳ اشاره کرد و بیان داشت: مدیران و موسسان مدارس غیرانتفاعی و آموزشگاه‌های علمی باید در برپایی جشنواره بزرگ قرآنی قطب ۳ استان متشکل از ۱۴ شهرستان که به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می‌گردد حضور فعال داشته باشند.

داودی با بیان اینکه جشنواره قرآنی بدون بودجه دولتی و از محل کمک‌های خیرین فرهنگی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ما به کمک‌های فکری و مالی در این زمینه نیاز داریم.

این مقام مسئول اظهار داشت: نسیم قرآنی شامل؛ حال مسجدسلیمان شده است و ان شاءالله بتوانیم خود را در معرض این نسیم قرار دهیم.

مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان در پایان به مسئولان و وزارت آموزش و پرورش و توسعه و نوسازی مدارس کشور برای ساخت یک هنرستان فنی و حرفه‌ای ۹ کلاسه و یک مدرسه ۶ کلاسه اشاره کرد و افزود: امیدواریم هر چه سریعتر شاهد آغاز به کار این پروژه‌ها در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.