سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری خوزستان در اهواز

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان گفت: جشنواره جهادگران علم و فناوری استان با حضور مخترعان و پژوهشگران این استان در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله بابا احمدیان رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان گفت: جشنواره جهادگران علم و فناوری استان با حضور مخترعان و پژوهشگران این استان در اهواز برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره در روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه ماه سال ۱۳۹۷ از ساعت ۸ و ۳۰ صبح آغاز می‌شود و جمعی از مسئولان استانی در آن شرکت می‌کنند.

بابا حمدیان اظهار داشت: جشنواره جهادگران علم و فناوری خوزستان در اهواز واقع، کیانپارس، خیابان میهن شرقی، سالن همایش طلاییه برگزار می‌شود که مخترعان و پژوهشگرانی از سراسر استان در آن حضور می‌یابند.

به گفته رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان، در این برنامه سردار محمود معین‌پور جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در جمع مخترعان و پژوهشگران سخنرانی می‌کند.

او تصریح کرد: همچنین یکی از مخترعان کارآفرین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان با حضور در جشنواره جهادگران علم و فناوری تجربیات خود را برای حاضران بیان می‌کند.

بابااحمدیان با بیان اینکه جشنواره جهادگران علم و فناوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان به صورت مشترک با سازمان بسیج فرهنگیان این استان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این برنامه مسئولان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری شهرستان‌های اهواز آبادان، اندیمشک، ایذه، امیدیه، باغملک، بهبهان، رامهرمز، ماهشهر، دزفول، مسجدسلیمان، شوشتر، شوش دانیال، دشت آزادگان، لالی، اندیکا، خرمشهر، شادگان، گتوند، هویزه، حمیدیه، هندیجان، هفتگل، باوی و کارون در آن حضور می‌یابند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.