مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری اولین جشنواره ایتاپ دانش آموزی با موضوع محیط زیست در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) این شهرستان خبرداد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور شناسایی، پرورش و توانمند سازی استعداد‌های برتر دانش آموزان، اولین جشنواره ایتاپ دانش آموزی با موضوع محیط زیست در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) شهرستان برگزار شد.

او افزود: برگزاری این جشنواره توسط مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء و با حمایت و مشارکت پارک علم و فناوری خوزستان، مدیریت آموزش و پرورش، سازمان پرورش استعداد‌های درخشان استان، آکادمی علمی آموزشی علوم نوین و انجمن فعالان محیط زیست صورت پذیرفت.

عبدی پور بیان داشت: دانش آموزان پژوهشگر و نخبه بهبهانی استقبال چشمگیری از این جشنواره داشتند و در این جشنواره۷۰ ایده در سامانه www.itapf.ir ثبت شده بود و ۵۵ دانش آموز خلاق و مستعد موفق به ارائه ایده‌های خود در حضور داوران شدند که در پایان به ۷ ایده برگزیده لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: از بین مدارس شرکت کننده دبیرستان متوسطه دوره اول استعداد‌های درخشان شهید بهشتی با بیشترین ایده به عنوان مدرسه برتر و مصطفی فوادی دبیر دبیرستان متوسطه دوره دوم استعداد‌های درخشان شهید ناصری با بیشترین دانش آموز دارای ایده به عنوان معلم برتر انتخاب شدند.

این مقام مسئول گفت: ایتاپ رویدادی است که به ایده پردازان فرصت می‌دهد تا با طرح ایده خود در جمع سایر شرکت کنندگان آن را سنجیده، تجزیه و تحلیل و تکمیل کرده و در نهایت با حمایت پارک علم و فناوری خوزستان به مرحله تجاری سازی برسانند.

بازدید فرماندار بهبهان از مدرسه استثنایی باغچه بان

یوسف زمانی اصل فرماندار و رئیس نوسازی مدارس شهرستان بهبهان به همراه مدیر و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان از فضای آموزشی و کلاس‌های درس مدرسه استثنایی باغچه بان بازدید کردند و از نذدیک در جریان فرآیند آموزش و پرورش در این مدرسه قرار گرفت.

فرماندار بهبهان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه تلاشگر این مدرسه، بر آموزش شایسته و صحیح منطبق بر روش‌های علمی و آموزشی نوین به کودکان با نیاز‌های ویژه تاکید کرد.

او از روند محوطه سازی و ساخت سالن ورزشی برای کودکان استثنایی بازدید کرد و با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی که در پرورش جسمی و روانی کودکان موثر است، خواستار اقدامات لازم و مطلوب در جهت تکمیل این پروژه عمرانی-فرهنگی شد

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.