مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: خلاقیت و نوآوری یکی از مؤلفه‌های رشد و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان است.

علی شریفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خلاقیت و نوآوری یکی از مؤلفه‌های رشد و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان است و باید مطالب آموزشی مرتبط با تعلیم و تربیت به درستی شناخته تا منجر به تولید علم، افزایش کیفیت و رشد همه جانبه استعداد دانش آموزان شود.

او افزود: مدرسه باید زمینه رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری و استفاده صحیح و جهت دار از استعداد‌ها و توانایی‌های معلمان را فراهم کند.

شریفی با تاکید براهمیت تشکیل مستمر جلسات شورای معلمان درمدرسه و دعوت از مسئولین اداره، بیان داشت: جلسات شورای معلمان موقعیتی برای بهبود محیط مدرسه و افزایش روحیه معلمان و بالا بردن مهارت و کارایی معلمان خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز بیان کرد: همراهی و هم فکری کلیه فرهنگیان، معلمان از طریق تشکیل ستاد کیفیت بخشی در مدارس کمک موثری در رسیدن به اولویت‌های ۶ گانه این مدیریت است.

این مقام مسئول درپایان با بیان اینکه جلب اعتماد خیرین و اولیای دانش آموزان در امرکمک رسانی به مدرسه و مشارکت فکری و عملی آنان اجتناب ناپذیر است، گفت: مدیران باید زمینه جلب و تقویت مشارکت اولیا را در برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌ها فراهم کنند.

انتهای پیام/م

رشد استعداد دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار