یک منبع آگاه در آموزش و پرورش خوزستان خبر ضرب و شتم معلم از سوی خانواده دانش‌آموز شلاق خورده در شهرستان کارون را تایید کرد.

یک منبع آگاه در اداره آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: والدین دانش‌آموزی که با شلاق تنبیه شده با چاقو و چماق به معلم مدرسه ای در شهرستان کارون از توابع کلانشهر اهواز حمله کرده و او را مورد ضرب‌وشتم قرار داده‌اند و معلم به دلیل شدت جراحات به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده است.

او افزود: پرونده‌ای برای برخورد با معلم خاطی تشکیل شده است، اما هنوز نسبت به ضرب‌وشتم معلم واکنش نشان نداده‌اند.


بیشتر بخوانید: شلاق‌های بی رحمانه معلم ورزش بر بدن دانش آموز ۹ ساله!


این منبع آگاه درخصوص انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر جراحات وارده بر معلم اظهار داشت: باتوجه به اینکه فردی معتمد از نزدیک جراحات را مشاهده نکرده است، نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر نمود.

آموزش‌وپرورش خوزستان عصر روز گذشته خبر از ضرب‌وشتم‌ دانش‌آموزی خبر داد و اعلام کرد که پرونده‌ای برای برخورد با معلم خاطی تشکیل شده است اما هنوز نسبت به ضرب‌وشتم معلم واکنش نشان نداده‌اند.

انتهای پیام/گ

حمله خانواده دانش آموز شلاق خورده به معلم

برچسب ها: آموزش و پرورش ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلابی
۲۳:۲۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
امیدوارم پرونده ای برای ان خانواده تشکیل شود و رسانه ها همانطور که خبر قبلی را منتشر کردند درباره این حادثه و طریقه برخورد با ان خانواده هم اطلاع رسانی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
خدایا