فرماندار ماهشهر به تشریح جزئیات تنبه بدنی دانش آموز این شهرستان پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیراوند، فرماندار ماهشهر گفت: دانش‌آموز ابتدایی در این شهرستان  مورد تنبیه بدنی معلمش قرار گرفته است و با چوب یا شلنگ به پای کودک ضربه وارد شد که گزارش آن به دست ما رسید.

وی در خصوص شکایت خانواده دانش آموز از فرد خاطی افزود: این مسئله سبب شکایت خانواده دانش‌آموز شد و ما موضوع را جهت رسیدگی و برخورد قانونی به مدیر آموزش‌ و پرورش ارجاع دادیم و مدیر آموزش‌ و پرورش، معلم خاطی را سریعاً احضار کرده و این شخص به اشتباه خود اعتراف و خطای خود را پذیرفته است.

بیرانون با اشاره به پیگیری این ماجرا بیان دشات: مدیر آموزش‌ و پرورش در حال پیگیری و انجام مراحل قانونی کار است که مربوط به تخلفات اداری ارگان مربوطه است؛ ما موضوع را پیگیری و منعکس کردیم تا با متخلف برخورد شود.

فرماندار ماهشهر عنوان کرد: تنبیه بدنی، یک عمل منسوخ شده در کل سیستم‌های آموزشی دنیا و مخصوصاً ایران است؛ دیگر کمتر جایی این نوع رفتار به خصوص در رابطه با دانش‌آموز ابتدایی انجام می‌شود، چرا که بچه‌ها کم سن‌وسال هستند و قوهٔ تشخیصی آن ها به اقتضای شیطنت کودکی پایین است و به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست که تنبیه بدنی شوند.

انتهای پیام/م

جزئیات تنبیه بدنی یک دانش آموز در ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
اززمان گرفتن حق تنبیه ازمعلمان وناظمان متعهددرمدارس،ماشاهدنسلی بی اخلاق وبی تربیت در جامعه هستیم که نمونه آن برخورد نا شایست یک مجری با یک کارگردان و یک پیرمرد شصت ساله چندروزپیش و درتلوزیون بودکه درمدارس ادب نشده اند وحالابازتاب آن رامیبینیم
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
اززمان گرفتن حق تنبیه ازمعلمان وناظمان درمدارس،ماشاهدنسلی بی اخلاق وبی تربیت در جامعه هستیم که نمونه آن برخوردناشایست یک مجری بایک کارگردان و یک پیرمردشصت ساله چندروزپیش بود
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۰۰:۲۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
من با تنبیه دانش آموزان ابتدایی مخالفم ولی بچه های متوسطه 2 داستان دیگری دارد اگر سخت نگیریم ، کنترل کلاس مشکل است . چه بسا دبیرانی هم هستند که توسط یک یا چند نفر کتک خورده اند . که من شاهد این قضیه بوده ام.