سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی تانکر سوخت در آزادراه ساوه-همدان دو کشته بر جای گذاشت

امینی: شب گذشته یک تانکر حامل سوخت گازوئیل در محور آزادراه ساوه-همدان به علت نامعلومی دچار واژگونی شد،که موجب برخورد آن با یک دستگاه خودروی سمند گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  احمد علی امینی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر واژگونی یک تانکر حامل سوخت در آزادراه ساوه-همدان و برخورد آن با ۲ خودروی دیگر، ۲ نفر در دم جان باختند.

 امینی  اظهار داشت: شب گذشته(پنجشنبه) یک تانکر حامل سوخت گازوئیل در محور آزادراه ساوه-همدان به علت نامعلومی دچار واژگونی شد که خارج شدن تانکر از مسیر تردد خود، موجب برخورد آن با یک دستگاه خودروی سمند گردید.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس ساوه، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس غرق آباد و همچنین هلال احمر و آتش نشانی ساوه برای نجات جان حادثه دیدگان در محل حضور یافتند.

امینی بیان کرد: به علت برخورد دو وسیله نقلیه مذکور و وجود سوخت در تانکر، متاسفانه آتش سوزی رخ داده بود که در جریان این حریق، ۲ سرنشین خودروی سمند در دم جان خود را از دست دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان کرد: همچنین این حادثه ۳ مصدوم نیز برجای گذاشت که با اقدام فوری نیروهای امدادی هلال احمر و اتش نشانی ساوه در بیرون آوردن مصدومان گرفتار شده در خودروی سمند، نجات یافتند و توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان شهید مدرس شهر ساوه انتقال یافتند.

واژگونی تانکر سوخت در آزادراه ساوه-همدان

انتهای پیام/ ک

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.