️حوادث رانندگی استان مرکزی ۲ کشته و ۲ مجروح در پی داشت.

بی احتیاطی رانندگان، جان ۲ نفر را گرفت سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در بیان جزئیات این سوانح گفت: در نخستین حادثه رانندگی که در حدود ساعت ۲:۴۷ دقیقه روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در کیلومتر ۳۴ محور ازنا - اراک رخ داد، یکی از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و راننده خودرو نیز مجروح و به وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

  علت حادثه ،عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده

وی اظهار کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو بیان شده است.

بی مبالاتی راننده کامیون براثر تجاوز به چپ منجر به مرگ یک نفر شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در سانحه‌ای دیگر که در حدود ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه همین روز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با کامیون در کیلومتر ۴۲ محور قدیم ساوه - تهران به وقوع پیوست، راننده خودروی سواری براثر شدت جراحات وارده درمحل وقوع تصادف فوت و تنها سرنشین آن نیز مجروح و به وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: بر اساس اعلام کارشناس تصادفات پلیس راه بی مبالاتی از سوی راننده کامیون براثر تجاوز به چپ علت وقوع این حادثه بوده است.

سرهنگ کهریزی در پایان از تمامی رانندگان خواست که با توجه به حجم سنگین بار ترافیکی محور‌های مواصلاتی در تعطیلات تابستانی و افزایش روز افزون گرمای هوا در این فصل، با آرامش بیشتری در جاده‌ها به رانندگی پرداخته و همواره رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را نیز سر لوحه رانندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام / الف

برچسب ها: اخبارحوادث ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.