فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از به صفر رسیدن تصادفات فوتی در تفرش خبرداد.

تصادفات فوتی در تفرش به صفر رسیدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ روح الدین یوسف وند فرمانده انتظامی تفرش در نشست خبری با حضور خبرنگاران تفرشی گفت: تصادفات فوتی در محورهای تفرش از ابتدای امسال تاکنون به صفر رسیده و  در این مدت هیچ گونه تصادفات فوتی نداشتیم.

سرهنگ یوسف وند افزود: در موضوع تصادفات جرحی هم از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۴۰ درصدی افزایش ۱۲ درصدی تماس‌های مردمی با تلفن ۱۱۰، در شهرستان تفرش را داشتیم.

وی از افزایش ۱۸۰ درصدی کشف سرقت‌ها در تفرش از ابتدای امسال تاکنون هم خبرداد و اضافه کرد: بخشی از سرقت‌ها در سال گذشته انجام شده که امسال سارقین دستگیر و اموال مسروقه از آن‌ها کشف شده است. همچنین در همین مدت، دستگیری سارقین ۱۵۰ درصد در تفرش افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش بیان کرد: همچنین ۶ نفر را که در سرقت کابل‌های برق و ساختمان‌های نیمه کاره شهر نقش داشتند، را شناسایی و دستگیر کردیم که درمخفیگاه این سارقین حدود ۴۰۰ کیلو انواع آهن آلات را کشف و ضبط کردیم.

وی با بیان اینکه  ارزش ریالی اموال مسروقه ۳۲۰ میلیون ریال است ، ادامه داد: سارقان با تشکیل پرونده قضایی به مرجع قضایی معرفی شده اند و با قرار مناسب روانه زندان شدند که تعدادی از مالباختگان با مراجعه به نیروی انتظامی اموال خود را دریافت کرده اند و سایر افراد مالباختگان هم می‌توانند با مراجعه اموال خود را از نیروی انتظامی دریافت کنند.

انتهای پیام / ج

سخنان فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در باره تصادفات جرحی و فوتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.