بر اثر واژگونی خودرو سواری در آزاد راه ساوه- همدان یک نفر کشته شد.

یک کشته در واژگونی خودرو در زاد راه ساوه- همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دقایقی قبل بر اثر واژگونی خودرو سواری پژو در آزاد راه ساوه- همدان یک نفر کشته شد و تعداد جان باختگان این محور در ۳۶ ساعت گذشته به ۵ نفر رسید.

امینی رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: این حادثه حوالی کیلومتر ۸۵ آزاد راه ساوه -همدان بوقوع پیوست که تنها سرنشین خودرو پژو بر اثر واژگونی جان سپرد.

امینی افزود: کد عملیاتی اورژانس نوبران جهت بررسی و امداد احتمالی به صحنه حادثه اعزام شد.

حوادث رانندگی در محور ساوه- همدان در ۳۶ ساعت گذشته ۵ کشته برجای گذاشتند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه اضافه کرد: ظهر دیروزهم بر اثر واژگونی یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در آزاد راه ساوه- همدان متاسفانه ۲ نفر در دم جان سپردند و ۲ نفر دیگر نیز به مرکز درمانی ساوه منتقل شدند

امینی ادامه داد: شب جمعه هم در کیلومتر ۴۹ محور قدیم ساوه- همدان تصادف بین دو دستگاه تاکسی پژو و سواری ساینا به وقوع پیوست، که متاسفانه ۲ نفر در صحنه‌ی حادثه فوت و ۵ نفر هم مصدوم شدند.

۲ کشته در سانحه رانندگی محور روستای شهراب _ سربند

همچنین در سانحه رانندگی که شامگاه دیشب در محور روستای شهراب _ سربند در برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید رخ داد، ۲ نفر از سرنشینان خودرو‌ها جان باختند و ۶ نفر از سرنشینان خودرو‌ها مجروح و به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام / ج

بر اثر واژگونی خودرو سواری در آزاد راه ساوه- همدان یک نفر کشته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.