مسئولان شهرستان زرندیه با اهالی روستا‌های مجتمع بخش مرکزی نشست برگزار کردند.

نشست مسئولان زرندیه با روستائیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،مسئولین شهرستان زرندیه همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  و فرماندار شهرستان در مسجد جامع روستای رضی آباد با اهالی روستا‌های مجتمع بخش مرکزی شهرستان زرندیه نشست برگزار کردند.

از جمله مهمترین مشکلات مردم در این منطقه کمبود آب شرب و کشاورزی، تعویض شبکه‌های فرسوده برق، نداشتن علائم راهنمائی و رانندگی و نبود سرعت گیر در جاده‌های روستائی که باعث تصادف‌های زیادی شده است بود.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این نشست در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: امروز در دیدار با اهالی روستای‌های مجتمع و روستای رضی آباد با حضور مسئولین شهرستان فرماندار و بخشدار جهت رسیدگی به مشکلات آن‌ها که صحبت‌ها و خواسته‌های مردم منطقه شنیده شد.

منصوری افزود: هرکدام از این خواسته‌ها در جایگاه خودش پیگیری می‌شود و انشا الله با پیگیری مسئولین استانی بتوانیم این مشکلات را حل بکنیم و مسائل و مشکلات به راحتی حل شود و مردم آثار این حضور را ببینند.

مردم از مسئولان مطالبه گری کنند

فرماندار شهرستان زرندیه هم در جمع مردم روستای رضی آباد و اهالی روستا‌های مجتمع بخش مرکزی شهرستان زرندیه خواستار مطالبه گری مردم از مسئولین شد و گفت: مطالبه گری مردم باعث خواهد شد که مسئولین هم به فکر و به حرکت بیافتند و در جهت رفع مشکلات مردم منطقه همراه با کمک مسئولین استان گام‌های مثبتی را بردارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.