سپهر نقدی پسر بچه ۷ ساله شازندی ۴۵ روز است که به خانه باز نگشته است.

۴۵ روز است که سپهر کوچولو نیامدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه بود که سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مفقود شدن پسربچه‌ای ۷ ساله در یکی از روستا‌های شازند خبر داد و گفت‌: در حدود ساعت ۲۳:۳۰ روز بیست و نهم اردیبهشت ماه، گزارشی از مفقود شدن پسربچه‌ای ۷ ساله به نام محمد سپهر نقدی در یکی از روستا‌های شهرستان شازند به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.

سرهنگ  خلجی افزود: در تحقیقات اولیه از والدین پسربچه خردسال، مشخص شد که با توجه به نزدیکی منزل پدربزرگشان به منزل آن‌ها در روستای محل زندگی شأن، آنان گمان می‌کردند که او به آنجا رفته است و در ساعات پایانی شب متوجه گم شدن او می‌شوند که بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش می‌کنند.

وی  تصریح کرد: از زمان آغاز گم شدن این فرد، تحقیقات تخصصی و گسترده پلیس برای یافتن او آغاز شده است و چندین تیم از کارآگاهان پلیس در حال پیگیری این موضوع هستند.

حالا بعد از ۴۵ روز که از گم شدن سپهر نقدی گذشت است. ماجرا را از نیروی انتظامی استان مرکزی پیگیری کردیم.
سرگرد حسین نوروزی، رییس اداره اطلاع رسانی و افکار عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تا کنون خبری از پیدا شدن این کودک نشده است وهر گونه خبر جدید را دادستان اراک اطلاع رسانی می‌کند.

باران کوچولو هم با بیست و سه روز پیگیری مسئولان به خانه بازگشت


در تاریخ ۲۴ فرودین امسال هم باران شیخی دختربچه ۸ ساله شازندی صبح که به مدرسه رفت دیگر بازنگشت و با پیگیری پلیس مشخص شد ربوده شده است.

در این رابطه دستگاه قضا، اعضای شورای تامین استان و استاندار مرکزی و پلیس با اولویت سالم بازگرداندن باران به خانواده اش با جدیت پرونده را پیگیری کردند تا اینکه سرانجام با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی آدم ربایندگان دستگیر و باران پس از ۲۳ روز ربایش آزاد شد.

امیدواریم با پیگیری این دستگاه‌ها سپهر نقدی هم سالم به خانه بازگردد.

انتهای پیام / الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.