فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش ۱۶ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی برون شهری در سه ماهه اول امسال خبر داد.

کاهش ۱۶ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مرکزی سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت :گفت:امسال در حوادث رانندگی برون شهری در استان مرکزی ۸۰ نفر جان خود را از دست داده اند در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ۹۵ نفر در تصادفات برون شهری فوت کرده اند که این آمار کاهش ۱۶ درصدی کشته شدگان تصادفات برون شهری را در سه ماهه اول امسال نشان می‌دهد.

وی افزود:در تصادفات حوزه درون شهری در سال جاری ۲۷ نفر جان با خته اند که در مقایسه با بازه زمانی سال گذشته تغییری را نشان نمی‌دهد.

سردار عزیزی با توجه به اینکه کاهش حوادث و تلفات ناشی از آن از مهمترین اولویت‌ها پلیس به شمار می‌رود اظهار داشت: با استفاده از تمام امکانات موجود در راستای بالابردن امنیت معابر درون شهری و محور‌های مواصلاتی با همکاری مردم و رانندگان تلاش می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء امنیت ترافیکی و ایمنی عبور و مرور در سطح محور‌های مواصلاتی استان در سه ماهه نخست امسال با بهره گیری از همه توان اجرایی پلیس راه این استان اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.

انتهای پیام / الف

از ابتدای سال در حوادث رانندگی برون شهری در استان مرکزی ۸۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

برچسب ها: اخبارحوادث ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.