سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی یوز‌ها در قطر/ تیم ملی فوتبال امید ایران به مصاف استرالیا می‌رود

احتمال دارد تیم ملی فوتبال امید ایران در اردوی قطر در دیداری دوستانه به مصاف تیم المپیک استرالیا برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه فرهاد مجیدی از هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران کناره گیری کرد، روز شنبه جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار شد و حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد.

او که سابقه مربیگری در تیم‌های پرسپولیس و راه آهن را دارد، پیش از این به عنوان مدیر تیم ملی فعالیت می‌کرد و کنار کرانچار و مجیدی حضور داشت، اما از این پس قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کند.

طبق آخرین هماهنگی‌های صورت گرفته برای اردوی آماده سازی تیم امید، قطری‌ها میزبان اردوی تیم المپیک استرالیا هستند و از همین رو پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با این تیم نیز به فدراسیون فوتبال ایران ارائه شده است.

هماهنگی برگزاری دیدار دوستانه با استرالیا پس از پاسخ فدراسیون فوتبال ایران و کادرفنی تیم امید، از سوی قطری‌ها صورت گرفت تا شاگردان حمید استیلی برای برگزاری بازی دوستانه با این تیم راهی دوحه شوند.

برای این سفر تنها هزینه‌ای که فدراسیون باید متحمل شود تهیه بلیت است. در صورتی که شورای برون مرزی با این سفر موافقت کند و در تهیه بلیت فدراسیون دچار مشکل نشود ملی پوشان راهی این سفر می‌شوند و روز دوشنبه یک بازی دوستانه برگزار می‌کنند.

در حال حاضر لیست بازیکنان تیم امید به شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ارسال شده تا در صورت موافقت، کار‌های مربوط به روادید انجام شود.

ملی پوشان امید ایران در گروه سوم این مسابقات با تیم‌های مدعی ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه شده اند و کار بسیار سختی برای شکستن طلسم ۴۴ ساله صعود به المپیک و حضور در توکیو دارند.


بیشتر بخوانید:

حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران شد

مربیان تیم ملی فوتبال امید ایران مشخص شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.