کارشناس فوتبال گفت: فرهاد مجیدی تمام ابزار قدرت در تیم ملی فوتبال امید در اختیارش نبود و  نقش اصلی را استیلی داشت.

جلال چراغپور کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید اظهار کرد: زمانی که یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم باید ابزار لازم را در اختیارش بگذاریم تا بتواند به خوبی تیمش را هدایت کند. سرمربی فقط یک پست نیست و باید او بتواند درباره مسائل فنی و بازیکنان نظر بدهد. همچنین سرمربی باید اختیار تام مدیریت تیم دستش باشد تا بتواند بر تیمش تسلط داشته باشد. سرمربی باید درباره مسائل داخلی و فنی تیم از جمله انتخاب سیستم و ترکیب تصمیم نهایی را بگیرد چرا که او اولین نفری است که مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

استیلی اجازه نداد مجیدی نظرش را در تیم ملی امید اعمال کند

او ادامه داد: به نظر می‌رسد مجیدی همه ابزار قدرت دستش نبود و نقش اصلی را استیلی داشت. استیلی به عنوان مدیرفنی تیم ملی امید فاصله سنی اش با مجیدی زیاد نبود، اما نظرش با سرمربی متفاوت بود. این موضوع در تیم ملی امید مشکل به وجود آورد. به هر حال افرادی که بدون توجه به این مسائل استیلی را به عنوان مدیر و فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کردند باید پاسخگو باشند. استیلی با سابقه مربیگری اش اجازه نمی‌داد که مجیدی نظرش را در تیم ملی امید اعمال کند و همین موضوع نقطه اختلاف این ۲ نفر را به وجود آورد. همچنین مجیدی و استیلی به علت حضور داشتن در تیم‌های استقلال و پرسپولیس با یکدیگر رقیب هستند. همه این مسائل باعث شد که مجیدی در مورد نحوه تمرین و سیستم تیم ملی امید به بن بست بخورد.

چراغپور بیان کرد: قرعه کشی بازی‌های تیم ملی امید برای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نشان داد که باید یک نفر پشت فرمان تیم ملی امید بنشیند و اگر ۲ نفر در تیم ملی تصمیم بگیرند در مسابقات انتخابی نتیجه نمی‌گیریم. گروه تیم ملی امید بسیار سخت و مشکل است.


بیشتر بخوانید: مجیدی از هدایت تیم امید کناره گیری کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار