سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مجمع انتخاباتی باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان خاتم از فعالیت باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان خاتم در مجمع انتخابات و رأی گیری باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: خبرنگاران، رسانه‌ها و علاقمندان به فعالیت در حوزه روابط عمومی، خبر، اطلاع رسانی، تولید محتوای رسانه ای، طراحی و تبلیغات هستند در باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر عضو شدند.

نوید افزود: در این مجمع هشت نفر از علاقمند عضو شدند که امروز باحضور اعضا مجمع انتخابات و رأی گیری برگزار شد که دو نفر بعنوان نماینده این مجمع انتخاب شدند.

او هدف از تشکیل این باشگاه را تعامل دو سویه با رسانه‌های گروهی در سطح ملی و شهرستان بصورت آنلاین، آموزش، سازماندهی و بهره گیری از استعداد‌ها و توانمندی نیرو‌های علاقمند و داوطلب در حوزه ارتباطات، تولید محتوای مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر، کمک به ارتقا و اعتلای روابط عمومی و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر برشمرد.

درادامه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ضمن ارائه گزارش عملکردی از جمعیت هلال احمر شهرستان تصریح کرد: درآینده نزدیک باتخصیص اعتبار در آینده نزدیک شاهد افتتاح مجتمع امداد ونجات وساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ غ

مجمع انتخاباتی باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.